Jeopardy


Jag längtar tills imorn! För då kommer Daniel hem. Fast vi ses inte förrän på Måndag dock. Men då ska jag pussa ihjäl honom. Hihi.
Kom hem!!

Haha, hur går det med att jag och frugan har suttit och spelat jeopardy¨i typ 1 ½ timme?! Kul var det i alla fall, men stackarn ska ju upp och jobba imorn så hon var tvungen att sova. Vet inte vad jag själv gör vaken egentligen. Svamlar.
Ska hälsa på henne på jobbet imorn iaf. Om det är sol..

Annars har jag varit med lillebror i haninge i dag. Mys!
Åkte aldrig på crossbites fest (förlååååt!!) av olika anledningar. Det blev.. tokigt. Fast jag var mest trött och orkade inte byta färdmedel hundraelva gånger. Inte själv i alla fall, för alla bangade ju på att följa med mig.

Våra grannar slängde chips på oss idag. Brukar man slänga chips och öl åt folk i Polen eller? Hur gåre?
Nu sticks det i hjärtat. Det betyder att jag ska röka och sen få min skönhetssömn.
Franz borde vara pissnygg då, för han sover ju jämt.

Goood natt.






Ps. använd inte kokos istället för ströbröd för det fastnar. ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e lungt gumman! jag vet ju...

Men nu är det nog dax att slå en pling till dig tror jag.

Puss

2008-07-06 @ 16:28:57
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0