Fiskorv



Jag orkar inte skriva något om kommentarerna i inlägget nedan. Ni får dra era egna slutsatser, det är på tok för tidigt på morgonen för min del i alla fall.

Blötmaten jag köpte för att lura i fiskorven lite mer torrfoder funkade inte alls. Visst åt han! Med god aptit oxå, men han är bokstavligt talat en fiskorv nu, för han har bajsat ner golvet och går dessutom och småfjärtar hela tiden. SUCK.
Han är så ful för han hoppar ju upp på bordet titt som tätt och nallar av kattfodret oxå så jag tänkte att om jag tar några kattmatsbitar och blandar med hans mat kanske han äter?
Aa visst, men BARA kattmaten. Haha. Den fulingen SPOTTADE UT sin "egen" mat. Han har verkligen tröttnat på den. Synd för mig eftersom jag har en 15 kg säck!
Det blir väl till att köpa nåt annat foder. Men jag vetetusan om jag har råd med det den här månaden.
Tänkte först och främst låta honom fasta ett par timmar och sen koka lite ris åt honom. Eventuellt blöta upp hans foder och blanda med riset, men han brukar inte gilla det.
Varför vill du inte blir tjuckis min lilla solstråle?

Nu ska jag fortsätta sova och hoppas på att få slippa torka mer bajs. Hur mycket kan det finnas i en sån där liten kropp egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Elenore

jaha är det hon..
Hoppas det löser sig på nått sätt. Kram vännen.

2008-03-10 @ 08:38:20
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: mickan

haha ja en liten snorunge, vad är det att bry sig om?
Hon verkar inte ha mycket till liv faktiskt... lägg din energi på bättre saker =)

Och ja det är jag som är pluppas hehe, det namnet har hängt med sedan jag bodde i skogås för ja jag kallades faktiskt det hahaha löjligt!

Tror också du har bekanta som känner mig för som sagt det är ju nynäs vi bor i=)
Nä om man ska ta och uppdatera lite i bloggen kanske?

Ha det bäst!

2008-03-10 @ 10:06:06
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: mickan

hehe ja du det var ett "killgäng" jag umgicks med mycket som tyckte att det passade mig. Tydligen betyder det liten och söt eller nåt så jag var nöjd med smeknamnet =)

Vart bor du förresten?

2008-03-10 @ 11:01:13
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: mickan

ok, vi bor uppe på sandhamn =)

2008-03-10 @ 11:23:11
URL: http://mickanjangbage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0