Ny playlist


Oh, god.
Sitter här och försöker rensa/göra en ny playlist i winamp. Det lär ju ta sin lilla tid, för att inte säga hela natten.
Har så fruktansvärt mycket låtar på datorn.
Är bara på "A" än så länge och jag har redan suttit i två timmar ca. Suck.


Har i alla fall tagit en välbehövlig dusch. Har inte orkat det på hela dagen, men nu tog jag mig i kragen.
Mötte upp Jessica oxå tidigare i dag och visade henne bilderna jag tog på henne med mobilen. HAHAHAHA.
Jag har fan aldrig sett henne så full..

David snackade nåt om att han skulle ut ikväll, men jag tror inte det blir så för han och Sebban har bänkat sig här i soffan framför PS3. jag lär ju bli hemma jag med. Skönt.
Vi ska upp ganska tidigt imorn och åka till Davids föräldrar + släkt och käka påsklunch/middag/vad-det-nu-blir.
Då ska Enzo få busa och springa av sig med Jackie, den stooora hunden. Han har blivit skitstor fan! Jag som tyckte han var stor när vi hade honom.
Han fyllde för övrigt två år för några veckor sen. Stora killen.
Mmm, det vattnas i munnen på mig när jag tänker på Sonjas (David's mamma) laxrullar med pepparrot. Längtar tills imorn!
Älskar Davids familj, de är så snälla och goa. <3
Tyckte det var gulligt att de ville att jag skulle komma även fast jag och David gjort slut.

Nej, nu ska jag återgå till rensandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0