Tävling!


Ja, just det!!
Har glömt berätta att min Enzo-prins faktiskt kom med i tävlingen i Nynäsposten.
Om ni vill rösta på honom så skriver ni såhär:

Jag röstar på nummer 8.

Ditt Namn
Din Adress


Mejla det till: [email protected] senast den 4/4.
Vinnaren (hunden) får en spa-behandling dvs kloklippning, bad och ev. trim. + lite annat, värde 600:-
Ni som röstar har även chans att vinna "Nynäshamnsspelet".
HAHAHA.
Nej, men jag har hört att det ska vara roligt faktiskt. Kanske inte för folk som inte bor i Nynäshamn dock..


Bilden som är med i tidningen
image141

Det tråkiga är att bilden är jätteliiiiiiten i tidningen och därmed inte på länga vägar lika snygg som här.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Haha grattis vad roligt. hejja enzo!

2008-03-29 @ 10:48:25
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elin

ååh, vilken fin! ville skicka in på smilla också, men insåg det typ sista natten och hade inte mailadressen då.
kul att enzo kom med! :D

2008-03-29 @ 11:18:32
Postat av: Maria

Har du sett att Rambo är med? Min mamma har skickat in en bild på honom när han har sin skärm på sig.. hon kunde liksom ha skickat in en bättre bild :( Enzo är skit söt!

2008-03-29 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0