Pillerill



Som ni ser har jag börjat pilla på bloggens färger lite. Eller, jag började och sen ville Marcus ta över, så då fick han det.
Litar på honom! Den är förstås långt ifrån färdig, men vi orkade inte göra klart ikväll.
Håll till godo, gott folk!

Blev värsta goda middagen ikväll! Bakpotatis med hemgjord röra till. Smaskeeeeeeeeens!
Och vitlöksbröd.

Har massa bilder på mobilen som jag borde ladda upp, men jag orkar inte nu. Vet inte ens var den är. Mobilen alltså.
Imorn ska jag ner till skolan vid 9.00 och skriva ett prov. Sen fort som attan till jobbet och ja, jobba. Charina är borta imorn så det är bara jag, Sven och Emelie (?) tror jag. Får se hur länge Sven vill att jag är kvar. Har redan frågat älsklingen om han kan åka hem på lunchen imorn och gå ut med Enzo. Du är bäst!

Brr, det är iskallt ute! Ska ta en sista cigg och kissa Enzo, sen är det snarklådan och min skönhetssömn som gäller. Hihi.
Marcus har redan slocknat.
Han snorade (fortfarande!) och frös så mycket, så jag sa åt honom att lägga sig i sängen.

Gooooooooooooooooood natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0