ZzzzZZzz




Oh god, jag är tröttare än tröttast!
Blev lite "övertid" igår, så jag jobbade 9 timmar ungefär. Men det var skönt! Och roligt framför allt. Blev lite stressigt där ett tag, men jag hoppas att jag skötte mig bra ändå.
Älskar att jobba med er Charina och Sven!
Just det, Svens pyttipanna är godast!


CSN har klantat sig oxå. Ååååh, jag blir så trött. MEn, men. Ringde till skolan och de ska skicka nya uppgifter till CSN och så ska jag ringa dem imorn. Ja, de har sagt att jag avslutade studierna den 28 augusti.
Jaha?!

Nu ska jag typ klä på mig och vänta på älsklingen. Sen åker jag med honom till ösmo efter lunchen och umgås lite med Tessan.



So long, fuckers..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja han var lite konstig... Sådär som han var när han hade varit med D du vet.



Hmm.. Men det kan inte vara det!

Sen har jag inga pengar. Dyrt sånt där!



Men då måste jag ju känna andra saker och inte bara vara hungrig (?)

2008-10-22 @ 14:07:39
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0