God morgon!


Goood morgon!

Vi somnade på soffan igår igen. Fast den här gången vaknade vi i alla fall inte kl 6!
Såg två filmer. Eller, en och en halv. Den sista var ju pissdålig.

Idag ska vi hämta "Band of Brothers"-boxen hemma hos Jonathan och Mikaela. Jag längtaaar! Var aslängesen jag såg den. Sjukt bra, vill jag minnas.
Annars har jag ingen aning om vad som händer idag. Skulle behöva åka hem och hämta lite trosor.
Jag vill göra nåt känner jag! Nåt nyttigt.
Typ gå jättelångt, eller rida, eller något annat... nyttigt lixom.

Förresten lagade Marcus jättegod middag! Jag brukar ha svårt för fläskfilé eftersom det brukar bli så torrt, men min älskling lyckades alldeles utmärkt! PUSS!



Idag är jag glad, hihi. Märks det?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0