Avatar



En underbart seg och avslappnad dag. Jag har inte rört ett finger. Borde ha gjort, men det gööör inget.
Ska börja kirra biffen inför biobesök med Mackan. Först någon form av middag (sushi??) och sen Avatar.
Det ska bli sjukt kul att se den faktiskt. Vi båda har varit sugna sedan vi såg trailern i somras. Tyvärr fanns det inga platser kvar i 3D, men det är väl smällar man får ta när man är ute i sista sekund.

I morgon ska jag faktiskt jobba. Känns som om det var evigheter sen sist. Det blir nice att få göra lite nytta igen. Jobbar ju bara två dagar, för sen drar jag och Ida till London. Hej Primark! Säger jag bara. En fet nyårsfest är tydligen fixad även. Ska bli riktigt spännande att se vad det är för tokigheter som ligger framför oss. Jag lär ju vara sjukt trött på lördag i alla fall. Då ska jag öppna på jobbet dessutom. Wish me luck!

Nähä, duschen var det ja.
Have a nice evening, fuckers.


Kommentarer
Postat av: Denise

Tack för din kommentar!



haha,ja,jag kan tro det,att Anette skvallrat alltså!

2009-12-28 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0