Lucia



God kväll (eller nästan natt?!) på er. Min dag har varit så mysig, fylld med skratt, värme och kärlek.
Träffade några bitar ur släkten så som kusiner, morbror, systrar, bror, mormor och sten och mamma och tomas förstås.
Lunchade massa god mat och jag åt som om jag aldrig hade sett krubb förut. Puh! Sen blev jag jättetrött. Då fikade vi lite. Haha.
Efter det var det dags att bege sig till globen för att kika på årets luciafirande med adolf fredriks musikskola, där min kusin (den äldre) går. Det är ju sååå vackert! Blir alldeles rysig i kroppen.

Galet många tärnor!











Nu ska jag glutta lite på brothers and sisters i sängen tills jag somnar. Det är sååå spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0