Utmaning

Jag blev utmanad av Lovi

Regler:
- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- Länka till personen som utmanade dig!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
  • Jobba
  • Skicka information om en räkning till Marcus
  • Snygga till mig
  • Bajsa..
  • Ringa mamma och fråga om rabatten

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hm, -99 alltså. Jo men då hade jag väl börjat sjuan och var bÄzTiZ med Lisa. Var ihop med Pontus Nyhlen (det du Maria!), mamma träffade Tomas och vi flyttade in hipp som happ. Lärde känna Mikaela och Jennie och gick på Exit (ungdomsgården) mycket flitigt. Hånglades och hade sugmärken.
Tror att jag eventuellt i slutet av året lyckades bli kär i Putte, eller så var det 2000.. minns inte riktigt. Tråkigt. Kan ju inte fråga honom direkt..

Fem ställen du bott på?
  • Torgvägen
  • Kyrkbacken
  • Apoteksgatan
  • Mejerivägen
  • Rangstavägen
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Sno hit djujet och köpa en gård tillsammans med henne. Araber och allt sånt.
  • Ge familjen det de vill ha
  • Skämma bort Marcus rejält. Ny bil? motorcykel? Cross? U name it!
  • Skänka till välgörenhet (samma som Lovi)
  • köpa en ny mobil och nya datorer till oss. Är så jäkla trött på dem. Just det! Förlovningsringar skulle jag tjacka oxå.

Personer du vill veta mer om:
  • Um, jag kommer faktiskt inte på någon..

Personer som jag vill ska göra denna utmaning:


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur träffade ni varann? Du och Pontus? Var det när dom bodde i Västerby?

Tänk om ni hade hållt ihop..



Fast aa nu har du ju din Marcus! :)

2009-03-06 @ 11:54:08
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: djujet

"Sno hit djujet och köpa en gård tillsammans med henne. Araber och allt sånt." Oh, vad mysigt! Nu blev jag helt rörd :( <3

2009-03-06 @ 16:10:10
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-08 @ 01:27:05
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0