wörkitt



Men jag är ju så trött att jag knappt vet vad jag heter. Somnade på bussen nu, hem från jobbet. Som tur var ringde Marcus när jag var i kullsta så jag hann kliva av i tid.

Det blir jobb hela veckan för mig. 7 dagar i rad. Men jag klagar inte, för jag behöver verkligen pengarna.
Efter det är jag ledig en dag, jobbar tre och är sen ledig hela helgen. Dvs helgen efter denna.

Helgen har för övrigt varit smått kaotisk för Tessan. Ricky flyttade ut och hej å hå. Hänvisar till hennes egen blogg om någon är intresserad. Jag har lekt tant-Sarah med Lucas och bytt bajsblöja, nattat oh gett välling. Samt klappat på honom när han gnyr halvsovandes för att han hostar så förbannat. Lille hjärtat.
Han fick ritblock och kritor av mig igår som han glatt tuggade på. Inte riktigt meningen och jag försökte visa att han skulle RITA med dem. Då blev han sur och sa bestämt: "Nej!". Nähä? Haha. Sen var det ändå sängdags så det slutade med att jag satt och målade för fulla muggar.

I morgon börjar jag i alla fall sent, så jag har ju förmiddagen och halva eftermiddagen ledig. Kanske borde hitta på nåt då så man inte sitter här och odlar mossa. Tripp till Haninge? Farsta? Kanske rent av the big city stockholm? Undrar om Ida vill äta lunch..? Risken fins ju att hon har 948 lunchmöten inbokade med lika många klienter.
Vi får se.

Nu ska jag i alla fall levla upp lite i mtt café på fejjan. Jävla Tessan.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0