lägenhet och utgång


Hah! Jag orkar inte om "psykfallsinlägget". Ibland är jag instabil ibland inte. Den här gången handlade om lite vanlig, hederlig panikångest i alla fall.

Jaa, vad har jag gjort de senaste dagarna?
Busat med mina små kissebebisar, sovit hos Ida (som för övrigt fyller år idag! Grattis igen!), jobbat, slappat, varit hos både psykolog och läkare.
Den 15:e är det dags för allmänläkaren i alla fall. Inte för jag att jag vet vad han kan göra egentligen då min mage är lite bättre (fast sjukt dålig om man jämför med friska magar, men jag är väl van antar jag) men han får väl klämma och känna lite. Sen har jag gått upp i vikt litegrann och det är ju positivt antar jag eftersom att det är lika med att min matlust är back on track.

Mycket pussar, kramar och kärleksförklaringar har även förgyllt min vardag. Känner mig fräschare i själen. Inte 100%, men bättre.
Väntar fortfarande på svar från lägenheten på torgvägen. Har även lagt två nya intresseanmälningar på lägenheter i ösmo. Ren slump att det blev ösmo dock. Bäst hyra och bäst områden helt enkelt, men visst önskar jag att jag tjänade några tusenlappar extra så jag kunde söka 2:an i nynäs centrum. Den nybyggda är det jag syftar på. Mest för att den är FRÄSCH! Jag menar, det är ju ingen annan som har hunnit blockera avloppet med diverse.. hår, urinerat i toaletten, glömt städa listerna i kylskåpet, fettfläckat ner tapeterna med händer och huvud (huvudändan av sängen!) och ja, lite sånt. Men det får man stå ut med.. När husen är byggda -46 och renoverade -83.

Ikväll ska jag nog gå ut, kära läsare. Tillsammans med min svägerska och eventuellt stråla upp med Ida & co. Jag och Mikaela är förvisso alltid nyktra. Vi bara dansar och dricker vatten. eller, jag dricker vatten. Mikaela måste ha nån form av kamelpuckel gömd någonstans, då hon aldrig verkar bli törstig.. eller svettig.
Ekler så är hon helt enkelt mer vältränad, med tanke på att hon tränar 5-6 dagar i veckan.

Ja, det var lite nytt..
Säg till om ni vill ha en jättesöt kattunge!

Kommentarer
Postat av: djujet

Jag tänker på dig.

2009-09-13 @ 17:34:08
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0