Kvällsuppdatering




Andas ut i min egen soffa, lyssnandes till underbart kvällskvitter från fåglarna utanför fönstret. Ställde upp det innan jag drog till jobbet för att släppa in lite vårluft!
Vädret har verkligen varit najs idag. Lent liksom! När det blåser, så känns det lent..
Årets första mjukglass slukades.
Tidigare på dagen åt jag lunch med Ida som sagt. En mysig restaurang med uteservering (Enzo fick faktiskt följa med) i gamla stan. Bakpotatis med kyckling/curryröra. Sjukt gott, trots att det var oliver i!

Läser en mycket tänkvärd bok. "Boktjuven" heter den. Den bör läsas! Men jag kan förstå om folk tycker den är märklig och framför allt konstigt skriven. Därför rekomenderar jag den främst till Joakim! Det är nämligen döden själv som skriver.. kan man säga.

Nu är jag lite sömnig. En liten jobbkortis väntar i morgon innan jag åker tillbaka till Kim för att fira valborg. Sjukt. På lördag är det maj liksom.
Hur kan tiden gå så fort?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0