otrött



Hej, jag är inte trött. För jag somnade naturligtvis när jag kom hem från kliniken. Det i sig är ju lite "tröttsamt". Höhö.
Nä, men jag ska väl ta att hoppa i säng strax jag med.
Först är det i alla fall kisstajm för både mig och Enzo som gäller. Och så är jag lite hungrig igen. Blir ju lite trevligt när det är över i alla fall, för ska det fortsätta såhär kommer jag väl väga ett ton eller så om ett par månader.

Pratade lite med Kim nu på kvällen. Han är på annan ort och jobbar. Tradigt för min del, men jag får som sagt vänja mig vid det. Det är faktiskt trevligt att "sakna". Blir ju så mycket mysigare när man väl ses!



Kissa var det. Och maaat.


Kommentarer
Postat av: tessan

är så glad för din skull gumman <3

love you

2010-04-22 @ 08:40:59
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0