Sena kvällar


Lunch med Ida står på schemat idag. Sen hem, slänga på mig jobbpaltorna och dra iväg till jobbet.
Fan vad drygt det är att sluta sent när man sen ska in till stan och sova (inte för att det inte är värt det, men ändå).
Var hos Kim 22.30 lite drygt. Det är bara till att hoppa i säng på momangen.
Idag börjar jag som sagt sent och jag tänkte faktiskt slänga mig i bädden en liten stund till. Innan Enzo går med benen i kors.

På fredag är det valborg och då ska jag och Kim till hans polare och grilla. Nice!! Blir årets första grillning för min del. Planerar även att tjacka årets första mjukglass idag innan jobbet. Eller, ja.. det beror på om vädret tänker överväga att bli soligt istället för att dränka folket på stan.
På lördag skulle Kim jobba tror jag, då passar jag på att umgås lite med Ida. Vi ses på tok för sällan och endast en timme åt gången när vi kan pussla ihop en lunch tillsammans.

Det är ju lika bra att jag skriver vad som komma skall, i och med att jag är så värdo på att uppdatera nowadays.
Hörs nästa vecka rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0