Trevliga läsare



Vill bara säga tack till "Anonym" som kommenterade mitt förra inlägg. Trevligt med lite medmänsklig boosting!

Såhär på nattkvisten har jag hunnit packa ner lite nödvändiga grejer och pratat alldeles för mycket i telefon. Ruth har jag vallat in från alla friare hon har där ute i skogsdungen och Enzo är kvällsrastad och klar. Jag själv har fått i mig lite mat men behöver nog även svälja ett par Lemsippar. Englands gåva till lilla mig! Jag som aldrig är sjuk annars, har nu jordens jäkla halsont. Det har vi dock inte tid med då det är dubbelpass som väntar i morgon. Sen kanske vi även drar ner till skåneland i morgon kväll istället för fredag. Men det är ju inte jag som kör, så.

Hittade en pissbra cover på Robyns låt "Be mine!" idag, men jag orkar inte lägga upp den nu.
Sängen väntar och klockan är redan ställd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0