Allergi - check



Ikväll har jag fått bekräftat att jag även är allergisk mot pecannötter. Men tänkte att jag ändå måste "testa". Jag dog inte eller så, fick bara "tandläkarbedövning" i halsen och blev lite hes. Lite obehagligt men ytterst ofarligt, enligt mig.

Som jag trodde ska det enligt Aftonbladet bli dåligt väder under mer eller mindre hela min semestervecka. Det är ju min vanliga tur! Ewa tyckte dock att jag borde läsa i Expressen istället, för där spådde de bättre väder. Tyvärr var de slutsålda.

Köpte nya batterier till min våg idag. Måste faktiskt säga att de hållt otroligt länge, med tanke på att David köpte den vågen typ jan-07. Jag har i alla fall inget minne av att vi någonsin bytt batteri under vår tid, och inte heller jag under den tiden jag varit ensam med vågen (snodde med mig den när vi separerade, hähä). 3 års batteritid, inte illa pinkat!
Nu vet jag i alla fall vad jag väger, och jag är nog rätt nöjd med resultatet. Ett par kg till, sen är jag nöjd.

Nähä, nu har jag Lisa i örat. Jag kan inte göra två saker samtidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0