Resor, resor






I morgon efter jobbet ska jag följa med Madde till stallet och leka lite med hennes Allan. Förutsatt att det inte pissregnar. Sen ska jag kramas med min babe.

Resan till Peru är numera BOKAD och KLAR. Åker 26 dec och kommer hem den 8 jan. Jag, på en sån resa, med min pojkvän (och resten av min familj dårå, men ändå)... Jag vet inte hur jag ska förklara det, men ni som känner mig förstår nog vad jag syftar på. Det är så olikt mig!
Men åh vad jag längtar. Eller "skräckblandad förtjusning" kanske är mer korrekt.

Måste försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Adela Karlsson

Gillar om det du skrev! Skojigt att se en del fina grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-11-29 @ 15:29:27
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Astrid Bolund

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 15:43:59
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0