Scott



Fick äntligen träffa lille Scott idag, och även lämna lite presenter. Hur söt får man vara? Och liten.
Scott är alltså Jessica's brorson. Samma bror som öppnade sitt hem för mig 08, när jag och David hade separerat.
Vi var i alla fall där en stund, jag och Jessica. Fick skjuts ner till centrum och knallade ner till Freja för att äta lite middag. Där satt Jessicas mamma och hennes man, så vi slog oss ner och åt allihopa tillsammans.

Började röra mig hemåt vid 18 eftersom Lisa, Nicklas, Mattias och Olivia skulle komma och hälsa på kattungarna. Det blev en himlans massa gullande!
Man kan kort och gott säga att dagen har gått i barnens tecken.


Scott, tillsammans med sin pappa Jonnie. <3


Tuff, trött och fjunig.


"Så här stor har jag blivit"

Kommentarer
Postat av: mamma

Söta :)

2010-07-19 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0