Kreativiteten flödar



En minst sagt produktiv dag! Eller?
Började med att gråta en skvätt när Kim for iväg för att jobba i Tjotahejti, gick sen och la mig igen. Vaknade, pratade lite i telefon och ville inte riktigt röa mig från Kims lägenhet. Efter ett tag ringde Lisa och bad mig hoppa på tunnelbanan så hon fick sällskap till Hökarängen. Sagt och gjort! Då var jag redan på G hem liksom, var ju bara att fortsätta åka.. och åka... och åka. Hela vägen hem.
Möttes av en arg Ruth som hade typ 3 krispsmulor kvar i skålen. Pussade lite på kattbebisarna och stack till Ica för att shoppa nödvändigheter. Kylskåpet ekade jävligt tomt.
Pratade i tele med frugan, bestämde träff, gick ditt med snarr och loka. Väl där (här) beställde vi hem pizza och hittade på alla möjliga märkliga saker att fördriva tiden med som att måla Enzos tassar med färg för att göra avtryck på papper eftersom jag vill tatuera in det nånstans, "lana" med varsin dator i knät och typ snacka via facebook, handla grejer på tradera (lyckades buda hem en grymt snygg Ed Hardy-bikini och en stegräknare), räkna ut vårt BMI och mäta alla möjliga delar av kroppen. Här ska brännas fett!!!
Bestämde oss för att se på film vid typ 20.00.. nu, 00.59, har vi fortfarande inte sett den, trots att vi till och med startade den en gång. Vi "skulle väl bara" nånting först.

Jag hjärtar min fru!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0