Vecka 29!!



..Och så är Kims avresa uppskjuten till tidigast vecka 29. Jag gillar't asmycket!
Det betyder att han är hemma under min semester OCH min födelsedag. Hihi.

Idag har jag bara jobbat i det vackra vädret. Sjukt mycket folk på båda ställena. Men det gick bra och dagen gick rätt fort. I morgon är det samma visa igen, MEN... min semester börjar på fredag kl 14. FAN VAD SKÖNT!
Då tänkte jag bara leka och slappa. Madde och Peter vill jag träffa på söndag. Då tänkte jag försöka lura ut Kim till stallet då hsn får kika på Allan. Jag själv vill se (läs känna) med egna ögon om han verkligen är klapphingst. Det vore helt sjukt! Sen tänkte jag lura upp oss allihopa till vårdkasen. Frågan är bara om jag fortfarande hittar dit? Jaaaa, det borde jag göra.
Åh, vad sommaren känns härlig idag!


Kim, mitt hjärta. I MISS YOU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klapphingst och klapphingst? Säger man så? Misslyckad kastrering säger jag.. Jag kan inte vara den första i historien som är drabbad. Ska ringa ut vet nästa vecka då jag finns lite närmare till hands för att få det bekräftat =) Puss påre

2010-07-08 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0