Rån och framtidsplaner



Sorry Mickan, nu har det gått lång tid igen ja.

Sen sist har jag hunnit varit med om ett väpnat rån på jobbet, sett Salem live, gosat med Kim, jobbajobbajobba, druckit mig lite berusad, lekt med Lisa, fikat med Ida, varit i stallet, jobbat lite till, ätit middag hos mamma, parkhängt med sköna människor, lärt känna en massa nytt folk, skrattat så jag fått ont i magen och planerat inför framtiden.
Har stora planer faktiskt!
Kan inte säga så himla mycket nu dock, inte förrän jag vet med säkerhet. Kan bara sägas att jag hoppas.

Orkar inte skriva jättemycket nu. Haft en riktigt bra dag i alla fall. Öppnade på jobbet i morse och drog ut till stallet med Madde i eftermiddags. Riktigt mys!
Jobbhelg i helgen, men jag ska väl ändå klämma in ett par öl tillsammans med rara vänner på lördag.

Madde!


Salem <3


Lizeey


och mig :)

Kommentarer
Postat av: therese

RÅN?!

2010-05-21 @ 09:38:54
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Asså, du kan ju inte säga väpnat rån. Van fan hände? var det "ALLA NER PÅ GOLVET!!!" Eller?

2010-05-24 @ 18:36:01
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0