Söndag



Dagen började med en härlig långpromenad tillsammans med mamma, lillasyster och Enzo. Vi gick bort mot industriområdet och ner på ängarna bakom skogen och sen vidare mot vanstastallet för att sen ta gångvägen hem via villaområdena. Enzo ixk springa av sig, samt en grundlig borstning eftersom han fäller så förbaskat igen! Han ska väl sätta vinterpäls antar jag.

Följde med mamma och syrran hem där det bjöds på fika. Smarr!! Blev sen kvar hela dagen och insöp den rogivande atmosfären i "barndomshemmet" (nåja, tonårshemmet i alla fall) innan det var dags för middag.
Mysig dag som gick alldeles för fort. Imorgon väntar allvaret med stort A. Får lätt hjärtklappning när jag tänker på det, men jag ska vara stark och försöka fokusera på det väsentliga. Samt att inte ta åt mig onödig, dålig energi, så att säga! Har många bakom mig i alla fall och det tackar jag allra varmast för.

Lite nytta har gjorts oxå. Skickade iväg mitt (min?) cv till två olika företag. Ska fortsätta kika i morgon.
Alldeles strax ska jag försöka få lite sömn, och i annat fall har jag turligt nog sällskap av en god bok.


Önskar att min Kim ville komma hem eller åtminstonde höra av sig. Inte ett livstecken sen i onsdags. Bör man börja oroa sig? (För er som inte vet är han ute på ett jobbuppdrag nånstans på havet).
All kärlek till dig min älskling.

Kommentarer
Postat av: flug

ditt.



vad är det imorgon? jag vet nog vad du syftar på men icke vad som ska hända... :/

2010-10-17 @ 23:54:19
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: flug

amen det är inte så lätt!

fast när jag sökte på en bild så kommer jag ihåg denna när firefox var rrelativt nytt http://www.tripodnet.se/image.axd?picture=firefox%5B1%5D.jpg

men det hade jag ju glömt bort....

2010-10-18 @ 12:44:45
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0