Måndag



I helgen har jag jobbat, jobbat, varit full, jobbat och sovit. En bra helg faktiskt.
Jag och flugan körde barrunda i nynäshamn, haha. Mixs och bedarö baren. Jag blev RIKTIGT rund om fötterna!
Hade sjukt kul i alla fall och det är ju faktiskt oftast spontankvällarna som blir roligast.

Idag har jag (hör och häpna) jobbat! Tvingade på Enzo en regnjacka och promenerade till ica för att handla efter jobbet. Kom hem med en kasse men gick ändå och köpte pizza.. ?
Båda kattbebisarna har fått nya hem och Ruth slaggar sig genom dagarna. Tröttmamman <3.

Om 14 dagar kommer Kim hem och om 15 åker vi till Turkiet.
S Å  J Ä V L A  S K Ö N T!!
Hoppas jag aldrig behöver vara utan honom så länge igen. Allt som allt nästan två månader. Galet!

"Det är han jag vill leva med
Det är han jag vill åldras med
Det är han jag vill dela alla dar

Det är han som leder mig
Det är han som tar mig hem
Det är han, det är han som jag älskar.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0