Budgivning



Budgivningen på lägenheten vi vill ha har startat, och det går sjukt fort!
Kim är inte hemma, utan ute och käkar så jag vet inte hur pass mycket koll han har på buden men jag litar på honom! Det är ju trots allt han som ska köpa lägenheten och jag "bara flyttar med".

Jobbsituationen ser inte särskilt ljus ut för min del. Behöver ett jobb ganska omgående och söker som en tok varje dag. Är så trött på att gå hemma. Dagarna går sååå lååångsamt och jag mår inte alls bra av att hänga på soffan. En positiv sak är ju att Enzo får sällskap 24/7.

Om en dryg vecka sticker Kim iväg på jobb igen. Jemen blir det denna gång, i 4 veckor. Sen hem en snabbis på ca 2 dagar bara för att dra på semester till Zimbabwe i 2 veckor. Åh vad roligt jag kommer ha dessa 6 veckor......
Särskilt om jag är arbetslös.
Blä.
Hoppas vi vinner budgivningen så jag åtminstone kan sysselsätta mig med att flytta eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0