Halvvägs till 50


25 år, dvs halvvägs till 50 fyllde jag i söndags.
Hade en toppen helg som Kim hade lurat med. Mitt fina hjärta!
Det blev fredagsmiddag på sjätte tunnan (medeltidskrog i gamla stan), lördagnatt på spökhotell och söndagsfika hos både Sara och Magnus i Norrköping och hos mamma i Ösmo. Tack fina ni!!!!!
Fick massor i present, bl.a ett par helvita Nike airforce 1. Sooooom jag saknat dessa skor.

Idag blev det sol men inget bad vid Sickla strand tillsammans med lillasyster och hennes kille Jordan. Enzo med. När vi var lagom möra åkte jag hem och lagade kanske världens godaste korvsoppa.
Kim ringde och sa att han inte skulle komma hem till maten, utan jobba över. Skitlänge! För han har fortfarande inte kommit hem.
Jag är nyduschad och luktar gott här i soffan. Använde alla möjliga hudvårdsprodukter jag fick i present!


Om 10 dagar åker jag till Norrköping och om 12 börjar intensivkursen. Nervöööös!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hej, =)

2011-08-05 @ 13:40:31
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0