Lördag

Är parkerad i soffan och väntar på att bli serverad jemenitiska nudlar. Svingoda! Sonispherefestivalen är i full gång ett stenkast från balkongen. Hade varit kul att vara där men det får bli ett annat år. De senaste dagarna har jag mest solat och slappat. Så jävla skönt! Behöver verkligen ladda batterierna innan höstterminen på förskolan. Synd bara att jag inte kan slappna av helt utan måste oroa mig för pengar i aug, sep då jag inte har betald semester. Är bara arbetslös fram till 15 aug. Kan man säga. Kim är hemma från och till, och när han är "från" är han dessutom i Sverige vilket är skönt. Inte lika spännande för plånboken dock.. Nu kom nudlarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0