Att rycka upp sig

Idag har det varit en BRA dag! Det behövde jag verkligen. Barnen var ovanligt snälla, jag löste ett och annat problem och det var ljust ute/tidig skymning när jag slutade jobba. Helt underbart! Snart är det vår.

När vi flyttar hem är det tänkt att jag ska köpa ett gymkort på eriksdalsbadet. Min arbetskollega har ett där, samt två av mina vänner. Känner mig sjukt taggad att komma igång och träna. Skönt oxå att man kan variera sig mellan att simma, gymma eller gruppträna. Sugen på att prova zumban och yogaklasserna. Det måste väl ändå få fart på mitt välmående?
Fick även tips från X föräldrar att börja äta råmjölkskapslar. Det ska tydligen vara bra mot både det ena och det andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0