Blogg?

Har funderat så länge nu på om jag ska börja blogga igen. Har haft "skrivkramp" i ungefär ett år eller mer? Har inte ens koll på det längre.

Går igenom en sjukt jobbig period i mitt liv och det brukar ju kännas lite bättre när jag har skrivit av mig. Frågan är bara om jag orkar och finner motivation till att faktiskt göra det.
Livet ser ju lite annorlunda ut nuförtiden, med sambo och ett jobb jag knappt kan skriva om pga tystnadsplikt.. Och det är ju lite det mitt liv består av. Blir ju dvårt att skriva om saker jag inte får berätta om.
Känns ju lite halvkul att BARA skriva om min panikångest hit och dit? Vi får se vad som sker, om jag lyckas skriva nåt vettigt och inte bara kryptiskt.

God natt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0