Hunger, hunger, HUNGEEER!



Vad är det för fel?!
Känns som att jag håller på att svälta ihjäl.
Åh, tänk en Crispy Chicken från Bruger King, en Calzone med bea-sås, En såndär kycklingwrap (som jag visserligen inte har testat än, men ändå!) från donken, en 948 bitars sushi (ja, jag överdrev en smula), friterade räkor, räkchips!, lasagne, moussaka!!! eller vad som helst i MATVÄG!
Vad är det med mig?
Är jag gravid eller?! HAHAHAH.

Jag tror fan att det blir ett paket nudlar alltså.
Jag vill inte bli tjock igen och småäta och det, men jag håller på att krevera här!!








MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Kommentarer
Postat av: Jessica

vi MÅSTE dra till gyllene måsen och nagga en sån där jävel ! jag drömde att jag gjorde det inatt ! den var pissgod !!!

2008-05-20 @ 14:11:57
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0